20. mai 2012

FIESTA mini bonbon esker | FIESTA mini bonbon boxes


*** PARTYTIME ***


For english summary, see end of post.

Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre en anvendelig "printable partypack" med ulike elementer til festlige anledninger. Endelig er jeg i gang, og det blir en fargefest av en serie som jeg rett og slett har kalt *FIESTA. ☺

Først ut i *FIESTA-serien er disse mini bonbon-eskene som kan fylles med små overraskelser og/eller brukes for eksempel som bordkort:



Inspirasjonen til eskene kom fra disse bonbonene fra Minieco. Sikksakk-mønsteret (kalt Chevron på engelsk) er noe jeg har fått mer og mer sansen for i det siste. Fargene har jeg valgt fordi de gjør meg glad og i party-humør, og fordi de både hver for seg og i kombinasjon kan brukes til mange ulike anledninger.

For første gang har jeg også lagt opp til at dere kan skrive deres egen tekst inn i pdf-filene for maksimum personlig tilpasning! Håper dere liker den muligheten. (Ønsker dere å skrive på esken for hånd, så bare print ut pdf'en som den er - tekstfeltet vises ikke på utskrift med mindre dere skriver noe der).

Jeg har laget fire pdf-filer i *FIESTA-serien: En fil for hver farge, med to små esker på en A4 side. På disse har jeg ikke lagt på skjære eller brette-linjer. Dette for at eskene skal bli så pene som mulig. Jeg har i tillegg laget en pdf med mal/omriss og brettelinjer. Denne kan dere printe ut og bruke som veiledning når dere lager *FIESTA-eskene. Malen kan også printes på baksiden av et hvilket som helst mønstret ark for deres helt egne varianter av eskene!

Slik gjør dere:

  • Last ned pdf-fil til maskinen (linker nederst i innlegget)
  • Skriv inn tekst i pdf dersom ønskelig
  • Print ut filen på kartong (anbefalt tykkelse fra 190g til 240g)

Følg så disse instruksjonene:



LAST NED HER - DOWNLOAD HERE:

 PINK mini bonbon boxes
ORANGE mini bonbon boxes
BLUE mini bonbon boxes
GREEN mini bonbon boxes
MAL / Blank template including cutting/scoring/folding lines

Personlig bruk. Personal use only.

Oppdatering 29. juni:
Se også STOR versjon av eskene her.

Dette er første gang jeg publiserer redigerbare filer. Dersom dere opplever problemer med filene av noe slag, legg igjen en kommentar her, så skal jeg prøve å fikse det!

Ønsker alle en god *FIESTA-uke! ☺

.....
Update june 29:
Check out the LARGER version of these boxes here.

Free printable mini bonbon boxes for personal use. First of several elements in my colorful party set *FIESTA (all free printable). The pdf-files have customizable text fields. Please leave a comment if you experience bugs or problems of any kind, and I'll do my best to fix it. 

Regards, Irene.

More from *FIESTA printable party series here.


11 kommentarer:

  1. Stilige! Artig at du kan sette dei saman slik du viser:) Du er kjempegod på dette, skjønar eg:) Gledar meg til fortsettelsen:)
    Eg har litt problem med å få skrivaren til å takle 240g papir - det blir papirstopp og av og til litt striper:( Vi har ein ganske ny laserskrivar.
    Helsing frå Sunnfjord

    SvarSlett
  2. Wow så moro <3 Tusen millioner takk, dette var jo kjempe snilt <3 Dette ville datteren min ha til bursdagen sin <3

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du deler med oss :-)

    SvarSlett
  4. Supert med redigerbar tekst!!! Tusen takk for at du deler.Liker godt farge komboen. Har litt regnbue dilla om dagen. Kommer definitivt til å printe ut denne etter hvert. Ideen bak siden din er så genial, og generøs.

    SvarSlett
  5. Otroligt snygga! Tack för att du delar med dig! :)

    SvarSlett
  6. Så stilig! Disse skal jeg jammen bruke ved anledning!

    SvarSlett
  7. Stilig! Tusen takk for at du deltar i utfordringen min :)
    Ha en fin tirsdag videre.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  8. Thank you for making these available! Found you on Pinterest. My friend had a birthday today, and this was perfect for packaging her gift. She loved your package!

    SvarSlett
  9. Wonderful. Thank you for sharing.

    SvarSlett
  10. Thank you very much for sharing beautiful ideas .... Blessings ....
    Angie Zapien USA .....

    SvarSlett
  11. Thank you so much! I've realized it for my son's baptist ! And I talk about it in my new blog : http://alexialuciani.blogs.marieclaireidees.com/

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...